Klantenservice
Stof sample ontvangen?
Vergeet dan niet je adresgegevens door te geven.
Neem contact op
FAQ
1. Veel gestelde vragen:
1.1. Hoe lang is de levertijd?
Als u uw product bestelt, heeft u uw bestelling in de meeste gevallen binnen 3 tot 5 werkdagen in huis. Bestellingen op vrijdag na 12:00 uur worden op maandag in behandeling genomen en verzonden.
LET OP: Tijdens feestdagen wordt de verzending de eerst volgende werkdag in behandeling genomen.
Het kan voorkomen dat producten toch niet meer op voorraad zijn, op het moment dat u bestelt. Wij stellen u hiervan altijd op de hoogte per email. Uiteraard proberen wij dit tot een minimum te beperken.
LET OP: Tijdens feestdagen wordt de verzending de eerst volgende werkdag in behandeling genomen.
Het kan voorkomen dat producten toch niet meer op voorraad zijn, op het moment dat u bestelt. Wij stellen u hiervan altijd op de hoogte per email. Uiteraard proberen wij dit tot een minimum te beperken.
1.2. Wat zijn de verzendkosten?
Bij betaling via Ideal of creditcard worden artikelen GRATIS * thuisbezorgd in Nederland & Belgie. Wanneer u kiest voor levering onder rembours betaalt u €15.00 rembourskosten(rembours alleen in NL). Bij een bestelling onder de € 50,00 berekenen wij €5,00 verzendkosten. Voor zendingen buiten Nederland geleden afwijkende tarieven.
1.3. Kan ik mijn bestelling altijd ruilen of retourneren?
Artikelen kunnen binnen 14 dagen na aflevering worden geretourneerd in de onbeschadigde originele verpakking met bijsluiting van een kopie van de pakbon of factuur.
Uitzondering zijn speciale bestellingen die niet als zodanig via de site worden aangeboden of voor de klant speciaal moeten worden gemaakt; deze kunnen niet worden geretourneerd.
1.4. Zit er garantie op de producten?
Lampentoppers.nl geeft standaard 2 jaar garantie op al haar producten. Hierdoor kunt u onbezorgd kopen via onze webshop.
1.5. Wat moet ik doen als de lamp beschadigd is?
Indien uw lamp beschadigd is kunt u deze kosteloos retour sturen binnen 48 uur. Controleer daarom altijd uw bestelling direct na bezorging. De kosten voor het retour zenden zullen wij dan uiteraard vergoeden.
1.6. Uw mening telt!
Wij hechten veel waarde aan uw mening. Binnen een aantal dagen na uw bestelling krijgt u een e-mail van ons waarin wij u vragen onze diensten te beoordelen. Uw beoordeling wordt verwerkt via The Feedback Company.
1.7. Heeft u andere vragen?
Indien u nog vragen heeft kunt u altijd contact met ons opnemen, u kunt hiervoor ons contactformulier gebruiken. Deze wordt altijd snel en duidelijk door ons beantwoord.
Contactgegevens
Lampentoppers
Adres | Palmpolstraat 66 |
Postcode | 1327 CH |
Plaats | Almere |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0) 36 2340050 |
[email protected] | |
btw-nummer | NL001593691B50 |
Bank | ABN Amro |